پ ن:بدون مقدمه و متن و...میخواهم به خود بیایم البته به کمک شریک...!بخصوص که نزدیک عید هست و خونه تکونی...خودمو از غبار بتکونم و...به قول شهید آوینی: مپندار که تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده اند ولاغیر…صحرای بلا به وسعت همه تاریخ استبه امید به خود آمدن در صحرای بلاان شاالله صبـــــــــر...ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
خدای من!نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات می کنمدر هیاهوی بازاردر هیاهوی مشغله ها و درگیری های شخصیدر هیاهوی حرف اطرافیانمدر هیاهوی خندیدن و مسخره شدن هادر خستگی های به وقت نمازمدر وسوسه های نفسانی امواقعا نمیدانم!نمیدانم!!اما میدانم گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار شلوغ دستان مادر مهربانش را رها کرده و مشغول تماشای عروسک یا اسباب بازی ست!! بع صبـــــــــر...ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
شهـــــادت یعنے؛
زنـــــدگے ڪـــن، امــا!
فقط برای خدا...
اگـــــر شهـــــادت میخواهید
زنـــــدگے ڪنـــــید فقط برای خدا...
(شهیدمحسن حججی)
پ ن:
فقط برای خدا
یادم باشد مردم خدا نیستن!!!
همین
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
حالا دیگه سال 96 هم در حال تمام شدن است...کمتر از دو ساعت دیگر سال جدید آغاز میشود...! یعنی دقیقا یک ساعت و نیم دیگر...هرسال این روزها که می رسد،همه در یک تلاطم عجیب قرار می گیریم...انگار همه خودمان را وادار می کنیم که تا زمانی که سال جدید شروع نشده، همه کارهایی را که لازم است انجام بدهیم...همه کار ها را!!نوروز،اولین روز سال جدید شمسی،درفرهنگ ما ایرانیان صبـــــــــر...ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
امسال نیز اعتکاف برگزار شد و خوبان خاص خدا راهی مساجد شدندوخوش بحالشون...اعتکاف تا به حال قسمتم نشده اما خیلی خیلی فضای معنوی داره چون از نزدیک دیدم ...حال و روز معتکفین چنین است:خدایا با دل به سراغت می آییم که گفته اند القلب حرم الله... در خانه تو و حریم کبریایت جز تو که را جوییم که ایک نعبد و ایاک ونستعین.میدانی خدا! وقتی رو به درگاه تو می آریم که د صبـــــــــر...ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57


پ ن:
به امید دیدن خداوند در لحظه لحظه زندگی دنیایمان...
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57


زیارت شما آسان ترین کار است
وقتی فرشته ها مامور رساندن سلامند
کافیست وازه ها را راهی کنم
السلام علیک یا اباعبدالله
پ ن:
دلتنگم...
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
شهادت یعنیزندگی کن، امافقط برای خــــداگاهی نوشتن سخت می شودسخت سخت سختولی باز هم می توان و باید نوشت می توان از خود و زندگی خود برای خودهم که شده بنویسم(مخاطب اکثر جملات خودم هستم جهت یادآوری به خودم)گناهان ما می آیندآدم ها می آیند و می روند ...اعتقادات ما عوض میشوند ، دنیا هر روز پر میشود از دگرگونی ها و چه دگرگونی ها...آدم شاخ...مردم هر روز بیشت صبـــــــــر...ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57
بسا چیزى را ناخوش داشته باشید که آن به سود شماست
و بسا چیزى را دوست داشته باشید که به زیان شماست،
و خدا مى داند و شما نمى دانید...بقره آیه ۲۱۶
پ ن:
ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیار ها
ما را در سایت صبـــــــــر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:57